Sistem de gestiune magazin
Ce aveți nevoie pentru informatizarea unui magazin?
|
Solicitati gratuit eBook "Sfaturi pentru achizitionarea unui sistem de gestiune"!
Solicitare eBook
|
Soft de gestiune stocuri și vânzări cu case de marcat
Alegeți un soft de gestiune stocuri și vânzări cu case de marcat, realizat cu cele mai noi tehnologii disponibile la ora actuală! De asemenea, trebuie să țineți cont de următoarele aspecte:
- interfața de vânzare: ergonomică, ușor de învățat; selectarea produselor cu ajutorul cititorului de coduri de bare, după pictograme cu ajutorul ecranului tactil; să suporte toate operațiile ce pot fi realizate cu o casă de marcat
- gestiune stocuri: notă de recepție, proces-verbal de deteriorare, proces-verbal de inventariere, proces-verbal de modificare de prețuri, raport de gestiune, registrul stocurilor, centralizatoare de documente
- stoc în timp real
- sistem avansat de inventariere cu ajutorul terminalelor de inventariere
- posibilitate de design etichete de prețuri
- gestionarea furnizorilor și plăților către furnizori
- gestionarea promoțiilor și fidelizare
- integrarea corectă a casei de marcat în programul de vânzare
Casa de marcat
În alegerea casei de marcat, trebuie să țineți cont de următoarele aspecte tehnice:
- fiabilitatea casei de marcat: casa de marcat trebuie să reziste unui flux mai ridicat de vânzare
- driverul casei de marcat: trebuie să vă interesați dacă driverul casei de marcat suportă toate operațiile necesare(depunere/extragere numerar, înscriere cod fiscal pe bon, tipărire rapoarte X, Z, deschiderea sertarului)
- lățimea rolei: preferabil de 56/57 mm
- jurnal electronic: nu este recomandat pentru că la sfârșitul zilei, la tipărirea raportului Z, casa de marcat va tipări încă o dată toate bonurile și - ca urmare a suprasolicitării - imprimanta (termică) se va defecta
- să dispună de 2 imprimante separate pentru rola jurnal și pentru rola client
- viteza de tipărire a bonurilor
Recomandăm următoarele modele de case de marcat: SAM4S ER-260/265, Activa Royal, Total L.
POS all-in-one
Este bine să alegeți un sistem POS all-in-one pentru punctul de vânzare din următoarele motive:
- sistem all-in-one: conține ecranul tactil și unitatea (economisire spațiu)
- au fost proiectate pentru un flux ridicat de vânzare
- rezistente (fără cooler, nu intră praful, umezeala, etc.)
O alternativă mai ieftină pentru POS all-in-one ar fi o unitate PC și un ecran tactil fiabil. Alegeți un calculator nou (nici într-un caz second-hand sau așa numitele "refurbished"), cu sistem de operare Windows 8.1 sau Windows 10 preinstalat, cu porturi seriale și USB, iar pentru ecranul tactil, recomandarea noastră este POSIFLEX.
Cititorul de coduri de bare
Veți avea nevoie de cititoare de coduri de bare atât la punctul de vânzare cât și la recepție.
- viteza de citire: pentru punctul de vânzare, recomandăm cele omnidirecționale
Cântare
- veți avea nevoie de cântare cu etichete de coduri de bare daca vindeți multe produse cântăribile (pe fiecare bon)
- cântarul trebuie să fie integrat corect în programul de gestiune; trebuie să fie posibilă transmiterea articolelor cântăribile în cântare cu etichete de coduri de bare; în cazul cântarelor simple, trebuie să fie posibilă preluarea greutății de pe cântar
Afișaj client
- produsul selectat/scanat trebuie să fie afișat pe ecranul afișajului împreună cu totalul curent
Imprimante de etichete
În cazul în care produsele comercializate nu au cod de bare, este recomandată achiziționarea unei astfel de imprimante pentru etichetarea produselor.
Vă recomandăm: BIXOLON sau ZEBRA.
Terminale de inventariere
Terminalele de inventariere vă ajută la:
- procesul de inventariere
- recepționarea mărfii
- verificarea stocului (și ale informațiilor despre articole)
Vă recomandăm
ZEBRA. Aplicatii disponibile pentru terminale de inventariere:
BackOffice
- imprimantă A4
- laptop sau unitate PC cu monitor, nou!
Rețelistica
- router Wifi 300 Mbps
- adaptoare Wifi 300 Mbps sau cablu de rețea
Vă recomandăm: TP-LINK, NETIS, CISCO
UPS
Atât pentru punctul de vânzare cât și pentru recepție, este recomandată protejarea echipamentelor cu UPS-uri.